ponedeljek, 28. marec 2016

Pomladno-velikonočna dekoracija doma

        Vsako pomlad komaj čakam, da zasadim prve rožice. Letos je to skoraj sovpadalo z veliko nočjo, zato so nekateri dekorativni elementi povezani s tem praznikom. Že ko smo obrezovali kodrasto vrbo, sem vedela, da bodo na njej viseli  drobni leseni pirhi, zato sem jo potaknila k mačeham, med katerimi se skrivata glinen zajček in kokoška.
Naša  zunanja  pomlado-velikonočna dekoracija doma zgleda takole.


Meni ljube svetilke sem uporabila za  okrasne pirhe.





Venček sem naredila že pred leti, vendar je še vedno živanih barv in uporaben.


Ob vstopu nas pozdravi pomladni zajec s čokoladnimi jajčki.


In kakšni so bili letošnji pirhi?
Košarica s pirhi je bila pisana - letošnji  pirhi  so bili posebni v toliko, ker so bila jačka različnih velikosti - nekaj je bilo tudi  čisto belih - ta so se še posebej lepo obarvala,  drobnejši so od frizijskih galebčkov  in najdrobnejša pa so prepeličja. Vsa so se zelo lepo obarvala v petih barvah. 


In še zadnja dekoracija, naše štiri dni stare indijske tekačice so pozirale v košarici med plastičnimi pirhi.



Ni komentarjev:

Objavite komentar